söndag 2 oktober 2011

Piggare

Har varit så trött den senaste veckan, har stupat i säng vid nio varje kväll och varit som en zombie under dagarna. Men så igår så kände jag mig mycket piggare och idag har jag tvättat, städat, storhandlat och varit barnvakt till en mycket nyfiken och frågvis sjuåring. Det skulle definitivt tagit musten ur mig tidigare, men känner mig ganska pigg faktiskt. Hoppas det håller i sig. 


Det är ÄL-tider nu och jag vill verkligen åka, men jag vet ju att jag måste få tsh-värdena någorlunda sänkta så att utsikterna är de bästa när jag väl åker, men det är svårt. Ska också dra ner på kaffedrickandet och ligga på spikmattan mer regelbundet innan nästa försök. Vad gör man inte för att öka sina chanser.


:)

3 kommentarer:

  1. Eller hur =) Jag gick på akupunktur för typ 2500:- sista svänge...

    SvaraRadera
  2. Stort tack för dina värmande ord! Det var ca 2½ år sen det hände så det har väl gått över samtidigt som det kommer vara ett minne för livet.
    9 november har vi stått i kö för IVF ett år och det var vad det skulle ta så jag väntar ivrigt på infromation.

    När är det dags för nästa försök för dig? Hur gammal är du?

    Stor kraam

    SvaraRadera
  3. Man gör verkligen allt för att det ska vara så höga odds som möjligt för ett lyckat reslutat. Hoppas du lyckas så att du kan åka nästa ägglossning!

    Kram

    SvaraRadera