fredag 21 oktober 2011

Cd2 och lugnt

Igår var jag och lämnade blodprov för att kolla Tsh. Hoppas, hoppas det är ok. Hjärtklappningen som jag haft några dagar har släppt, skönt, och jag känner mig inte lika speedad längre. Mensen kom igår också så nu kanske det kan bli så att om: proverna är bra, vul visar en fin äggblåsa om ca 1 vecka och äl är bra så kan jag åka redan i början på november. Håll tummarna. 


I helgen ska jag tvätta fönster och sätta upp nya gardiner, de är mörkt lila. Jag tycker att de är väldigt fina, men är lite tveksam hur de kommer att se ut när de sitter uppe. Jag har nämligen ljusgrå tapet i vardagsrummet och det kanske blir för murrigt. Sen kanske det blir en fika med en kompis jag inte träffat på länge. Annars ska jag nog ta det lugnt, det har varit en intensiv vecka, med hjärtklappning och stressigt på jobbet, så jag ser fram emot att bara slappa och ta dagen som den kommer.


Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hoppas proverna ser bra ut och att dom återkommer snabbt!

    SvaraRadera