onsdag 19 oktober 2011

Forts. på hjärtklappning

Tog inget levaxin imorse för jag trodde bara att hjärtklappningen skulle bli värre. Ringde till läkaren och de ringer ju inte upp direkt så jag fick vänta till kl. 11 för att bli uppringd av den som bokar tid och vänta ytterligare två timmar innan läkaren ringer upp och säger att man kan få hjärtklappning av andra saker också, det behöver inte va dosen...?. Övertalar läkaren att jag ska få lämna blodprov imorgon och sedan ska jag äta 25mg om dagen tills  jag får provresultatet. Det kändes som om jag var mer påläst om överdoseringssymtom än läkaren. Skumt. Nu har jag iallafall tagit dagens dos (50mg) och hoppas att inte blodprovet är för missvisande. Det är otroligt obehagligt att känna sig speedad och det går åt mycket kraft att försöka koncentrera sig för att vara lugn, vilket jag måste i mitt yrke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar