tisdag 18 oktober 2011

Hjärtklappning

Hjälp, är det någon som vet hur man ska göra om man har fått hjärtklappning av Levaxin. Idag blev det lite stressigt på jobbet men ingenting som jag normalt inte klarar av, men jag kände hur hjärtat började slå fortare och jag försöker att andas lugnt. Det lugnar ner sig efter ett tag, men jag känner mig ändå speedad, nu också. Min fråga är: ska jag ta samma dos imorgon (50mg) eller ta en halv tablett eller strunta i att ta en tablett. Jag har inte fått tag på min gyn idag (detta hände efter 17).


(Ursäkta att det är osammanhängande)

2 kommentarer:

  1. Det är inte farligt, men kontakta din utskrivande läkare så du får komma och lämna ett kompletternade blodprov så du inte får en för stark dos. Som sagt inte farligt, men lite obehagligt. Fortsätt med samma dos tills du får besked.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vemvet: Tack så mycket för ditt svar . Jag väntar på att läkaren ska höra av sig. Jag tog ingen tablett imorse för jag vill inte spä på hjärtklappningen, men det kanske var dumt.

    SvaraRadera